Παίζω και Κινούμαι το Φθινόπωρο
Α. ΆΣΚΗΣΗ
Συγκεντρώνουμε στη τάξη μας πολλά πανιά σε αποχρώσεις του καφέ και του κίτρινου, χρώματα που μας παραπέμπουν στην εποχή μας. Βάζουμε μουσική και αφήνουμε τα παιδιά να κινηθούν στο χώρο. Στη συνέχεια τους λέμε να κινηθούν χωρίς να πατούν πάνω στα πανιά μας, αλλά να κινούνται τριγύρω τους. Μόλις σταματήσει η μουσική όλα τα παιδιά πρέπει να βρουν ένα πανί και να το κρατήσουν στο χέρι τους. Ένα ένα μας παρουσιάζει το πανί του και προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να το χρησιμοποιήσει για την εποχή του φθινοπώρου. Παράδειγμα: το φοράω ως αδιάβροχο, το μετατρέπω σε ομπρέλα, σε καπέλο κ.λ.π.
Β. ΆΣΚΗΣΗ
Επιλέγουμε διάφορους ήχους της φύσης, όπως: ήχους βροχής, αστραπής, αέρα κ.λ.π. Βάζουμε να ακουστεί ο ήχος και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να αντιδράσουν με τον δικό τους τρόπο. Παράδειγμα: μόλις ακούσουν τη δυνατή βροχή, τρέχουν να βρουν ένα υπόστεγο να κρυφτούν ή κάνουν πως ανοίγουν μία ομπρέλα. Αν ακούσουν το απαλό αεράκι που ρίχνει τα φύλλα από τα δέντρα, αρχίζουν να κάνουν πως κρυώνουν ή πως μαζεύουν τα φύλλα. Αφήνουμε τα παιδιά να σκεφτούν και να αυτοσχεδιάσουν.
Α. ΆΣΚΗΣΗ
Συγκεντρώνουμε στη τάξη μας πολλά πανιά σε αποχρώσεις του καφέ και του κίτρινου, χρώματα που μας παραπέμπουν στην εποχή μας. Βάζουμε μουσική και αφήνουμε τα παιδιά να κινηθούν στο χώρο. Στη συνέχεια τους λέμε να κινηθούν χωρίς να πατούν πάνω στα πανιά μας, αλλά να κινούνται τριγύρω τους. Μόλις σταματήσει η μουσική όλα τα παιδιά πρέπει να βρουν ένα πανί και να το κρατήσουν στο χέρι τους. Ένα ένα μας παρουσιάζει το πανί του και προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να το χρησιμοποιήσει για την εποχή του φθινοπώρου. Παράδειγμα: το φοράω ως αδιάβροχο, το μετατρέπω σε ομπρέλα, σε καπέλο κ.λ.π.
Β. ΆΣΚΗΣΗ
Επιλέγουμε διάφορους ήχους της φύσης, όπως: ήχους βροχής, αστραπής, αέρα κ.λ.π. Βάζουμε να ακουστεί ο ήχος και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να αντιδράσουν με τον δικό τους τρόπο. Παράδειγμα: μόλις ακούσουν τη δυνατή βροχή, τρέχουν να βρουν ένα υπόστεγο να κρυφτούν ή κάνουν πως ανοίγουν μία ομπρέλα. Αν ακούσουν το απαλό αεράκι που ρίχνει τα φύλλα από τα δέντρα, αρχίζουν να κάνουν πως κρυώνουν ή πως μαζεύουν τα φύλλα. Αφήνουμε τα παιδιά να σκεφτούν και να αυτοσχεδιάσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου