Το Καλοκαίρι ήρθε...... Εμείς....... Ποιοι εμείς;
Οι εκπαιδευτικοί.........'Ολοι εμείς καλούμαστε σιγά σιγά να αποχωρήσουμε και να αφήσουμε χώρο σε μακροβούτια, παιχνίδια στην άμμο, βόλτες στα όμορφα ακρογιάλια και σε ατελείωτες ώρες διασκέδασης..... Υπάρχουν όμως κάποιοι εκπαιδευτικοί που μένουν για λίγο ακόμα στις αίθουσες και καλούνται να παίξουν με όσα παιδιά απέμειναν.
Κάποιοι παίζουν στην άμμο.......εμείς παίζουμε στη τάξη μας.
Α. Συγκεντρώνουμε διάφορα άχρηστα υλικά(πανιά, χαρτιά,καπάκια) και φτιάχνουμε ένα θαλασσινό πορτραίτο. Το θέμα είναι το "καλοκαίρι",ενώ αφήνουμε τα παιδιά να φτιάξουν ότι τους θυμίζει η εποχή αυτή.
Β. Σε χαρτί του μέτρου κατασκευάζουμε μία παραλία. Μπορούμε να πάρουμε άμμο ή χώμα και αφού βάλουμε κόλλα στο χαρτί μας, να ρίξουμε την άμμο πάνω. Έπειτα μπορούμε να ζωγραφίσουμε ότι βλέπουμε σε μία παραλία(καρέκλες, ψάθες, ομπρέλες, λουόμενους,στρώματα).
Γ. Διαλέγουμε το αγαπημένο μας μέρος στο οποίο συνηθίζουμε να πηγαίνουμε το "καλοκαίρι" και αναζητούμε στο διαδίκτυο φωτογραφίες. Γνωρίζουμε το μέρος και λέμε λίγα λόγια για το τι κάνουμε εκεί, με ποιους πηγαίνουμε, ποιους συναντούμε, τι μας αρέσει πολύ να κάνουμε εκεί.
Δ. Παίζουμε το παιχνίδι, με τίτλο" Εξόντωσε γρήγορα τον ψαρά". Με τη χρήση μιας γαντόκουκλας παρουσιάζουμε στα παιδιά το πρόβλημα ενός ψαριού και των φίλων του.
<<Ο ψαράς κυνηγάει τα ψαράκια του βυθού για να τα βάλει στο μεγάλο ενυδρείο του. Χρειάζονται τη βοήθεια μας!! Πρέπει γρήγορα να ξεγελάσουμε τον ψαρά και να προσποιηθούμε τα ψαράκια>>. Κάθε φορά που θα εμφανίζεται ο ψαράς(εκπαιδευτικός), τα ψαράκια θα πρέπει να σχηματίζουν ζευγαράκια. Όποιο ψάρι πιάνεται, θα βγαίνει εκτός παιχνιδιού. Στο τέλος, ο εκπαιδευτικός-ψαράς αρχίζει να κουράζεται και πέφτει κάτω. Τα ψαράκια τα κατάφεραν!!!!!!!!!!!!
Ε. Φέρνουμε στην τάξη μας κουβαδάκια και φτυαράκια. Βγαίνουμε στην αυλή και παίζουμε παιχνίδια στην άμμο. Το παιχνίδι πραγματοποιείται, εφόσον το σχολείο διαθέτει χώρο με άμμο.
Οι εκπαιδευτικοί.........'Ολοι εμείς καλούμαστε σιγά σιγά να αποχωρήσουμε και να αφήσουμε χώρο σε μακροβούτια, παιχνίδια στην άμμο, βόλτες στα όμορφα ακρογιάλια και σε ατελείωτες ώρες διασκέδασης..... Υπάρχουν όμως κάποιοι εκπαιδευτικοί που μένουν για λίγο ακόμα στις αίθουσες και καλούνται να παίξουν με όσα παιδιά απέμειναν.
Κάποιοι παίζουν στην άμμο.......εμείς παίζουμε στη τάξη μας.
Α. Συγκεντρώνουμε διάφορα άχρηστα υλικά(πανιά, χαρτιά,καπάκια) και φτιάχνουμε ένα θαλασσινό πορτραίτο. Το θέμα είναι το "καλοκαίρι",ενώ αφήνουμε τα παιδιά να φτιάξουν ότι τους θυμίζει η εποχή αυτή.
Β. Σε χαρτί του μέτρου κατασκευάζουμε μία παραλία. Μπορούμε να πάρουμε άμμο ή χώμα και αφού βάλουμε κόλλα στο χαρτί μας, να ρίξουμε την άμμο πάνω. Έπειτα μπορούμε να ζωγραφίσουμε ότι βλέπουμε σε μία παραλία(καρέκλες, ψάθες, ομπρέλες, λουόμενους,στρώματα).
Γ. Διαλέγουμε το αγαπημένο μας μέρος στο οποίο συνηθίζουμε να πηγαίνουμε το "καλοκαίρι" και αναζητούμε στο διαδίκτυο φωτογραφίες. Γνωρίζουμε το μέρος και λέμε λίγα λόγια για το τι κάνουμε εκεί, με ποιους πηγαίνουμε, ποιους συναντούμε, τι μας αρέσει πολύ να κάνουμε εκεί.
Δ. Παίζουμε το παιχνίδι, με τίτλο" Εξόντωσε γρήγορα τον ψαρά". Με τη χρήση μιας γαντόκουκλας παρουσιάζουμε στα παιδιά το πρόβλημα ενός ψαριού και των φίλων του.
<<Ο ψαράς κυνηγάει τα ψαράκια του βυθού για να τα βάλει στο μεγάλο ενυδρείο του. Χρειάζονται τη βοήθεια μας!! Πρέπει γρήγορα να ξεγελάσουμε τον ψαρά και να προσποιηθούμε τα ψαράκια>>. Κάθε φορά που θα εμφανίζεται ο ψαράς(εκπαιδευτικός), τα ψαράκια θα πρέπει να σχηματίζουν ζευγαράκια. Όποιο ψάρι πιάνεται, θα βγαίνει εκτός παιχνιδιού. Στο τέλος, ο εκπαιδευτικός-ψαράς αρχίζει να κουράζεται και πέφτει κάτω. Τα ψαράκια τα κατάφεραν!!!!!!!!!!!!
Ε. Φέρνουμε στην τάξη μας κουβαδάκια και φτυαράκια. Βγαίνουμε στην αυλή και παίζουμε παιχνίδια στην άμμο. Το παιχνίδι πραγματοποιείται, εφόσον το σχολείο διαθέτει χώρο με άμμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου