Με αφορμή τους πίνακες του Κλεε και του Βαν Γκογκ......γνωρίζουμε την εποχή του Φθινοπώρου!! |
"Ο Αγγελιοφόρος του Φθινοπώρου" Π.Κλεε |
Παρατηρούμε τον πίνακα του Πωλ Κλεε και ζητάμε από τα παιδιά να επιλέξουν ένα μόνο στοιχείο από το έργο.Αφού μας πουν ποιο στοιχείο παρατήρησαν,ζητάμε να μας αιτιολογήσουν την επιλογή τους και βλέπουμε με ποιους είχαμε κοινή επιλογή.
Συζητάμε για τα χρώματα του επέλεξε ο ζωγράφος και εντοπίζουμε βασικά σχήματα.
Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να σχηματίσουν μία πρόταση με το στοιχείο του πίνακα που επέλεξαν.
Για παράδειγμα:Ένα στρόγγυλο πορτοκαλί δέντρο στη παραλία, Η ομπρέλα είναι απαραίτητη στη βροχή κλπ.
Καταγράφουμε όλες τις προτάσεις και προσπαθούμε να γράψουμε μία μικρή ιστορία μέσα από τις προτάσεις που φτιάξαμε.
"Πεσμένα φθινοπωρινά φύλλα στο Alyscamps",V.Gogh |
Παρατηρούμε τον πίνακα του Βαν Γκογκ και σχολιάζουμε την εποχή που εκτυλίσσεται ο περίπατος.
Ποιες φιγούρες διακρίνονται και τι κρατούν στα χέρια τους;
Ποια χρώματα επέλεξε ο ζωγράφος και γιατί;
Τα φύλλα γιατί είναι πεσμένα και τι χρώμα έχουν;
Ας κάνουμε μία μικρή αναπαράσταση του πίνακα.
Δίνουμε στα παιδιά καπέλα,ομπρέλες και διάφορα πανιά για ρούχα.Ζητάμε να πάρουν μία στάση στο χώρο που να θυμίζει τις φιγούρες του πίνακα.Επειδή ο αριθμός των παιδιών είναι περισσότερος από τους ήρωες του πίνακα,κάποια θα γίνουν δέντρα.Φωτογραφίζουμε...
Στη συνέχεια κάνουμε δικές μας παραλλαγές αξιοποιώντας τα στοιχεία του πίνακα.Συνεχίζουμε να φωτογραφίζουμε.Δίνουμε τίτλους στους δικούς μας πίνακες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου